بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:9
بازديد از اين پست : 283

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (شنبه) با شکست اتلتیک بیلبائو موفق شد سومین پیروزی متوالی خود را کسب و جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا تثبیت کند اما این پیروزی در حالی در کارنامه کاتالان‌ها رقم خورد که هیچ توپی از خط دروازه این تیم عبور نکرد. در واقع، بارسایی‌ها هر سه بازی اخیر خود را بدون گل خورده بردند که در هر سه این بازی‌ها کلودیو براوو، سنگربان شیلیایی جدید کاتالان‌ها در ترکیب آنها قرار داشت.

http://barcanews.org/uploads/images/news/139306/thumbnail/thumbs_570/q5tl-58148-1409056933.jpg

با این کورد دروازه‌بان شیلیایی آبی‌واناری‌ها توانست با رکوردی که آندونی سوبی‌سارتا، دروازه‌بان سابق کاتالان‌ها که اکنون مدیرورزشی کاتالان‌هاست، برابر شود.

آخرین دروازه‌بان بارسلونا که در سه هفته اول لالیگا هیچ گلی دریافت نکرد، سوبی‌سارتا بود که 21 سال پیش در فصل 94-1993 چنین رکوردی را برجای گذاشت.

براوو در شرایطی توانسته دروازه‌اش را در سه هفته اول لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا بسته نگه دارد که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند او در نیوکمپ نقش دروازه‌بان ذخیره را برای کاتالان‌ها ایفا خواهد کرد و مارک آندره تراشتگن آن دروازه‌بانی خواهد بود که جای ویکتور والدس را برای آبی‌واناری‌ها پر می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »